Урок №1-2. Тема:"Вступ. Українознавство як наукова система та освітня дисципліна. Сучасні центри українознавства. Історико-етнографічне районування і адміністративна реформа в Україні. Господарчо-економічне районування (традиційне та сучасне). Фізикогеографічне районування України: особливості ландшафту".
Українозна́вство (часто: україністика або україніка) — галузь гуманітарних знань, орієнтована на вивчення економічної, політичної, соціальної, культурної, історичної проблематики України, а також життя української діаспори за кордоном.
Порівняй!!!
Завдання: Порівняй карти та знайди спільні та відмінні риси
Куди входить регіон, де ти проживаєш?
- Перегляньте відео:
Чим займалися українці в давнину?
- Матеріал до уроку:https://traditions.in.ua/remesla
- Опрацюй!!!
- Промисли - різні види робіт, які виконуються з особистої ініціативи або за розпорядженням господаря - феодала крім основної роботи або замість основної з метою одержання прибутку (рибальство, полювання, збір меду диких бджіл - бортництво, бджільництво, солеваріння, селітроваріння, виготовлення предметів побуту та ін.).
- Інтерактивна вправа.https://learningapps.org/10865218
Урок №5-6. Тема: Правова і політична культура в Україні. Конституція
України – Основний закон: визначальні положення, державний лад, права людини,
конституційні органи, територіальний устрій. Політико-правова культура
населення держави України (справедливість судової системи, ефективність
правоохоронної системи, боротьба з корупцією)
- Перегляньте відео:
- Цікаві факти про Конституцію: https://teplyk-vin.gov.ua/news/1593215091/
- Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/22537538
Урок №7-8. Тема: Українські освіта та наука в системі українського
державотворення. Реформування освіти: традиційні підходи та інновації.
Українська культура в контексті глобалізаційних процесів.
- Опрацюй: https://lib.iitta.gov.ua/711683/2/Mir_2011_6_5.pdf
- Управління освітою за часи українського державотворення: https://osvita.ua/school/method/1760/
- https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2019/aug/17947/15.pdf
- Напиши міні-есе "Якою я бачу сучасну освіту?"
Урок №9-10. Тема: Проєктна робота. Музеєзнавство в Україні: потреби
минулого та виклики майбутнього. Музеєзнавство. Українські музеї: проєктний
менеджмент.
Музеєзнавство — комплексна система знань, що вивчає теорію, історію і практику музейної справи, її правові та економічні засади, закономірності виникнення та розвитку музеїв, їхні соціальні функції, форми та способи реалізації цих функцій на різних етапах суспільного розвитку.
- Українські художні музеї за 30 років: як змінювались та чого чекати у майбутньому: https://suspilne.media/179334-ukrainski-hudozni-muzei-za-30-rokiv-ak-zminuvalis-ta-cogo-cekati-u-majbutnomu/
- Яким має бути сучасний музей?: https://lb.ua/blog/amuseum/475764_yakim_maie_buti_suchasniy_muzey.html
- Поміркуй!!! Яким повинен бути сучасний музей???
Урок №6. Тема: Сучасна українська держава у світовій політиці. Україна як осердя творення регіональної політики. Місце України в міжнародній економіці. Участь України в міжнародних економічних організаціях. Дипломатичні напрями (вектори) сучасної української міжнародної політики
- Зовнішньополітична стратегія України: орієнтири і реалії:https://razumkov.org.ua/statti/zovnishnopolitychna-strategiia-ukrainy-oriientyry-i-realii
Зовнішні економічні зв'язки України. Україна і світове господарство:https://osvita.ua/vnz/reports/international-relations/19330/
Топ-10 перемог зовнішньої політики України:https://armyinform.com.ua/2022/08/24/top-10-peremog-zovnishnoyi-polityky-ukrayiny/
- Завдання. Підготуй повідомлення на тему "Зовнішня політика України після війни"
Урок №7. Тема: Україна як активний представник в сучасному світовому спортивному русі. Туристичний потенціал української економіки
- 30 років Незалежності України – 30 перемог українського спорту:https://suspilne.media/157887-30-rokiv-nezaleznosti-ukraini-30-peremog-ukrainskogo-sportu/
- Туризм та економіка : https://naglyad.org/uk/2017/09/14/turistichnij-potentsial-ukrayinskoyi-gromadi-instruktsiya-iz-zastosuvannya/
- Завдання. Напиши міні-проєкт "Туристичний потенціал мого регіону"
- Функціонування української газотранспортної системи в геополітичних реаліях: https://censs.org/%D0%A4%D1%83%D0%BD%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD/
- Яка роль ГТС України в системі енергетичної безпеки ЄС: https://www.epravda.com.ua/columns/2021/12/10/680544/
- Завдання.Підготуй асоціативний кущ "ГТС"
Урок №9.Тема: Проєктна робота. Діяльність дипломатичних установ України та співпраця з діаспорою із визнання Голодомору 1932–1933 рр. в Україні геноцидом.
Урок №10.Підсумковий урок
Урок №11. Українське суспільство у завданнях збереження та примноження (розширення) демократичних засад творення Української держави. Українське національне відродження. Реформування українського суспільства. Стан перед добою проголошення незалежності. Дисидентський рух в Україні і проблеми українського культурного самозбереження в умовах державного тоталітаризму в СРСР. Шістдесятництво та українська історична пам’ять. Українська людина як найвища соціальна цінність. Поведінкові типи сучасного та історичного українця. Український духовний простір (світоглядні джерела та культуротворчий досвід).
Урок №12.Корінні народи України (кримські татари, кримчаки, гагаузи, караїми) в розбудові сучасної української держави. Українське суспільство та етнокультурні громади (меншини). Національний склад населення України
Урок №13.Тема: Мій рідний край. Правозахисна діяльність в умовах війни. Історія наших захисників.
- Опрацюй: https://www.prostir.ua/?news=pravozahysnyky-ukrajiny-vidpovidayut-na-vyklyky-povnomasshtabnoji-vijny-ta-dopomahayut-dolaty-kryzy
- https://zmina.info/articles/yak-pravozakhysnyky-stayut-zakhysnykamy-krayiny/
Урок №14.Тема: Проєктна робота. Підготувати проєкт з національно-патріотичного виховання.
Урок №15.Тема: Політика історичної пам’яті в Україні. Пропагування української пісні та культури на міжнародних співочих фестивалях. Українські галерейні мистецькі середовища та їхня активність у світі. Волонтерський рух як прояв самоорганізації та розвитку громадянського суспільства. Децентралізація і робота громад. Участь молоді у вирішенні потреб своєї громади
Урок №16.Тема: Проєктна робота. Волонтерський досвід і його втілення в межах громади.
Урок №17.Підсумковий урок
Немає коментарів:
Дописати коментар