Урок з Історії України, 28 травня, четвер
Узагальненя до курсу ""Історія України в контексті Середньовіччя"
Підсумковий урок та узагальнення вивченого
Урок з всесвітньої історії, 20 травня, середа, 7Б клас, 21 травня, четвер, 7А клас
Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми « Країни Центральної та Східної Європи. Середньовічний схід»
Практичне заняття: «Порівняти (за відомостями з наданих учителем джерел) правовий статус і повсякденне життя на теренах України в XІV–XV ст. представників різних станів, верств і етносі
Урок з Історії України 7 а клас, четвер, 14 травня, 7Б клас, четвер, 21 травня
7а клас) Перейди за посиланням та виконай контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=781070
7б клас) Перейди за посиланням та виконай контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5944576
. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав». Кримське ханство.
Урок з всесвітньої історії, 13 травня, середа 7б,14 травня, четвер 7а клас
Тема Індія в період політичної децентралізації (дроблення). Делійський султанат. Досягнення індійської культури. Японія. Практичне заняття . Провести уявну екскурсію до середньовічних пам’яток культури Китаю та Індії
Тема Пам’ятки середньовічної культури
Урок з Всесвітньої історії, 6 травня, середа.
Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Досягнення китайської культури..
Урок з Історії України, 30 квітня, Четвер,7-А та 7-Б класи
Узагальненя до курсу ""Історія України в контексті Середньовіччя"
- Переглянь ВІДЕОУРОК
- Опрацюй Конспект до уроку
Підсумковий урок та узагальнення вивченого
- Переглянь :
- Презентація Середні віки
- Тест Середні віки
Урок з всесвітньої історії, 20 травня, середа, 7Б клас, 21 травня, четвер, 7А клас
Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми « Країни Центральної та Східної Європи. Середньовічний схід»
Урок з Історії України, 14 травня, четвер 7б клас, 21 травня, четвер, 7А клас
- 7Б клас) Перейди за посиланням та виконай контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6038924
- 7А клас) Перейди за посиланням та виконай контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3553464
Практичне заняття: «Порівняти (за відомостями з наданих учителем джерел) правовий статус і повсякденне життя на теренах України в XІV–XV ст. представників різних станів, верств і етносі
- Опрацюй Конспект до уроку
- Підготуй розширену соціальну піраміду населення 14-15 століття
Урок з Історії України 7 а клас, четвер, 14 травня, 7Б клас, четвер, 21 травня
7а клас) Перейди за посиланням та виконай контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=781070
7б клас) Перейди за посиланням та виконай контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5944576
. Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав». Кримське ханство.
Урок з всесвітньої історії, 13 травня, середа 7б,14 травня, четвер 7а клас
Тема Індія в період політичної децентралізації (дроблення). Делійський султанат. Досягнення індійської культури. Японія. Практичне заняття . Провести уявну екскурсію до середньовічних пам’яток культури Китаю та Індії
- Опрацюй Індія в Середні віки
- Переглянь презентаціюІндія
- Відеоурок Індія з 7 хвилини
- Опрацюй Японія в Середні віки
- Практичне завдання. Підготуй уявну екскурсію до пам'яток Китаю та Індії на вибір
Тема Пам’ятки середньовічної культури
- Переглянь відеоурок Культура України
- Опрацюй презентацію Культура України 14-15 століттях
- Заповніть в зошит таблицю з графами «освіта» «література», «архітектура», «образотворче мистецтво».
- Підготуй історичний портрет Юрія Дрогобича
- Інтерактивна вправа
Урок з Всесвітньої історії, 6 травня, середа.
Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Досягнення китайської культури..
- Опрацюй Конспект до уроку.
- Презентація
- Запам'ятай основні події середньовічного Китаю
- Підготуй асоціативний кущ «Китай в Середні Віки»
Урок з Історії України, 30 квітня, Четвер,7-А та 7-Б класи
Тема Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.
- Переглянь відеоурок Економічне життя в 14-15 століттях
- Опрацюй Конспект до уроку
Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «Матеріальний і духовний світ»
- 7-Б клас) Код доступу 539107
Введіть цей код,
відкривши посилання
- 7-А клас) Код доступу 716462
Тема Суспільне і церковне життя
- Переглянь презентацію (слайди 1-12)
Соціально-економічні процеси на українських землях у ХІV – середині ХVІ ст
Урок з Всесвітньої історії, 22 квітня, середа, 7-Б клас, 23 квітня 7-А клас- Переглянь відео Соціальний склад українських земель
- Склади схему «Соціальні стани українського суспільства»
- Підготуй історичний портрет К.І.Острозького
- Інтерактивна вправа
Практичне заняття: «Позначити на контурній карті території Польського, Угорського, Чеського королівств, Османської імперії, Золотої Орди, Новгородської боярської республіки, Великого князівства Московського"
- Заповни в зошит таблицю з графами "вивчена країна", "розташування" (материк, його частина)," столиця "
- Сфотографуй виконану практичну роботу та відправ на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
Урок з Історії України, 16 квітня, Четвер, 7-А та 7-Б класи
Тема "Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Гереї. Суспільний устрій та культура ханства."
- Переглянь:
Відеоурок Держава Феодоро
Відео Князівство Феодоро
- Підготуй «асоціативний кущ» «Князівство Феодоро»
- Опрацюй Утворення Кримського ханства
- Склади тезовий план до теми «Кримське ханство»
- Інтерактивна вправа Держава Феодоро. Кримське ханство
- Інтерактивна вправа
Тема "Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії"
- Онлайн тестування 7-Б клас
Код доступу 434635
- Онлайн тестування 7-А клас
Код доступу 625389
- Переглянь презентацію Утворення Османської імперії
- Випиши в зошит історичні терміни: турки-османи, султан,яничари,візир, Диван,муфтій, мечеть
- Робота з картою. Запиши території, які входили до Османської імперії протягом 13-15 століть
- Переглянь відео Падіння Константинополя 1453 року
- Підготуй сенкан Мехмеда ІІ Завойовника
Тема:"Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, інших держав. Кревська унія"
- Переглянь відеурок
- Назви три країни, що вели боротьбу за спадщину Галицько-Волинської держави?
- Підготуй стрічку часу "Правління литовських князів"
- Опрацюй Битва на річці Сині Води 1362
- Хто брав участь в цій битві?
- Як вона закінчилася?
- Які землі було приєднано до Литовського князівства?
- Переглянь відеоурок Кревська унія 1385 року
- Презентація Кревська унія
- Запиши причини, умови та наслідки Кревської унії 1385 року
- Чи всі були задоволені умовами Кревської унії?
Тема:"Північно - східна Русь"
- Опрацюй конспект до уроку
- Переглянь презентацію
- Підготуй стрічку часу "Правління Володимиро-Суздальських князів" (Юрій Долгорукий, Андрій Боголюбський, Всеволод Велике Гніздо)
- Склади тези Боярська новгородська республіка
- Хто такий Олександр Невський? Яку роль він відіграв у Льодовому побоїщі? Між ким відбулася битва? Як закінчилась?
- Підготуй сенкани московських князів Дмитрія Донського та Івана ІІІ
- Запам'ятай. 1147 р. прийнято вважати роком заснування Москви за князювання владимиро-суздальського князя Юрія Долгорукого.11 листопада 1480 р. вважається датою падіння монголо-татарського іга.
- Запиши та вивчи: республіка, Золота Орда, ярлик, баскак, боярська дума, Судебник
Тема"Урок узагальнення з теми Галицько-Волинська держава"
- Виконай контрольну роботу за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/test/46655-galicko-volinska-derzhava або https://test.izno.com.ua/galitsko-volinska-derzhava-mongolska-navala/ та зроби скріншот результатів. Відправ його на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
Урок з Всесвітньої історії, 25 березня, середа (7-Б) /26 березня, Четвер, (7-А)
Тема:"Польща,Литва, Угорщина, Чехія"
- Лекція : Країни Центрально - Східної Європи
- Презентація
- Переглянь презентацію та запиши основні напрямки діяльності Казимира Великого:
- Переглянь:Угорщина
- В якому році була заснована Угорська держава?
- Якого короля вважають засновником Угорського королівства?
- Переглянь відео Ян Гус :
- Хто такий Ян Гус?
- Проти чого він протестував?
- Хто такі гусити?
- Назви причини та хронологічні межі гуситських війн?
- Яка різниця між таборитами та чашниками?
- Як помер Ян Гус?
- Інтерактивна вправа Угорщина та Чехія
Урок з Історії України, 19 березня, 7-А та 7-Б класи
Тема :Практичне заняття. Підготувати та представити історичний портрет короля Данила / іншого князя з династії Романовичів (на вибір учня /учениці).
- Пройди тестування та закріпити знання про Галицько-Волинську державу
Тести
- На основі вивченого матеріалу Династія Романовичів підготуй історичний портрет на вибір
- Роман Мстиславич
- Данило Галицький
- Василько Романович
- Лев Данилович
- Юрій Львович
- Андрій та Лев ІІ(останні з династії Романовичів)
- Юрій ІІ Болеслав Тройденович (останній князь ГВК)
План
Як скласти історичний портрет?
1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?
1.1. Де і коли він народився?
1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
1.3. Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.
3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.
3.6. За що людство пам'ятає цю людину?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?
4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?
4.2. Як ви ставитеся до його методів діяльності?
Запишіть в зошит історичний портрет вибраного вами князя за вищенаведеним планом!
Сфотографуй роботу та відправ на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
Тема :"Практичне заняття. Описати повсякденне життя середньовічного студента"
- Перевір знання:
- Опрацюй
- Конспект:https://naurok.com.ua/praktichne-zanyattya-serednovichni-shkoli-ta-universiteti-zhittya-serednovichnogo-studenta-124581.html
- Інтернет джерело:https://subject.com.ua/textbook/history/7klas/22.html
- Лекція
- На основі матеріалів підготувати практичну роботу. Форму здачі завдання обираєте на свій розсуд. Оформити потрібно у формі ментальної карти, кластеру, асоціативної схеми, повідомлення, у формі тез чи створити презентацію. Після оформлення практичної роботи, потрібно буде зайти за посиланням та прикріпити до віртуальної дошки фотографію зробленої практичної роботи чи сфотографуй практичну та надійшли на пошту roomser2012@gmail.com /Вайбер 0973676134 :
- Практична робота повинна містити такі поняття:університет, сім вільних наук, ректор, декан, факультет, Лекція, Оксфорд, Кембридж.
Урок з Всесвітньої історії:12 березня, Четвер
Тема "Раннє Відродження та гуманізм".
- Опрацюй матеріали до уроку за посиланням:https://drive.google.com/folderview?id=1Xmb9IbPeZSGznQhCbWQfmfApWL7U_Uhj
- Переглянь відео:
- Знайди назви та теми творів найвизначніших представників Раннього Відродження :
Франческо Петрарка :
Джованні Боккаччо:
Урок з історії України :12 березня, Четвер
Тема:Культура "Галицько-Волинської держави"
- Опрацюй матеріали до уроку за посиланням:https://drive.google.com/folderview?id=1Voxas6-il4cus0I41pY55xbAP_1hUdKB
- Переглянь:
- Переглянь презентацію:https://vseosvita.ua/library/prezentacia-kultura-galicko-volinskogo-knazivstva-27773.html
- Підготуй таблицю з галузями та досягненнями
- Перевір знання з теми:https://learningapps.org/view6246474
- Після опрацювання матеріалів пройди тест по Галицько-Волинському князівстві за посиланням https://test.izno.com.ua/galitsko-volinska-derzhava-mongolska-navala/ та відправ скріншот результатів на пошту roomser2012@gmail.com чи Вайбер /Телеграм (0973676134)
Немає коментарів:
Дописати коментар