Урок з всесвітньої історії, 28 травня, четвер
Повторення та узагальнення вивченого
Урок з Історії України, 28 травня, четвер
Підсумковий урок
Урок з Історії України, 26 травня, вівторок
Тема Повторення вивченого.Інтерактивні вправи
Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми "Епоха Просвітництва. Східний світ"
Урок з Історії України, 21 травня, четвер
Тема Повторення вивченого. Історичні діячі 16-18 століття
Урок з всесвітньої історії, 14 травня, четвер
Тема Індія. Держава Великих Моголів. Перське царство Сефевидів. Китай. Маньчжурське завоювання. Культура Китаю. Японія. Культура Японії.
Урок з Історії України, 14 травня, четвер
Підсумкова контрольна робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=260943
Урок з історії України, 12 травня, вівторок
Практичне заняття. Робота з хронологічною таблицею
Урок з Історії України, 7 травня. Четвер
Урок з Всесвітньої історії, 30 квітня, Четвер
Урок з Історії України, 30 квітня , Четвер
Урок з Історії України, 28 квітня, вівторок
Урок з Всесвітньої історії, 23 квітня, Четвер
Урок з Історії України, 23 квітня, Четвер
Урок з Всесвітньої історії, 16 квітня, Четвер
Повторення та узагальнення вивченого
Опрацюй матеріал
Урок з Історії України, 28 травня, четвер
Підсумковий урок
- Виконай тести та завдання на закріплення вивченого матеріалу за посиланням https://naurok.com.ua/test-osnovni-podi-ukra-nsko-kozacko-derzhavi-xvii-stolittya-187421.html
Урок з Історії України, 26 травня, вівторок
Тема Повторення вивченого.Інтерактивні вправи
- Виконай інтерактивні вправи
- https://learningapps.org/view6325293
- https://learningapps.org/view8723156
- https://learningapps.org/view7372387
- https://learningapps.org/view9061233
- https://learningapps.org/view8513361
Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми "Епоха Просвітництва. Східний світ"
- Перейди за посиланням та виконай контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9141654
Урок з Історії України, 21 травня, четвер
Тема Повторення вивченого. Історичні діячі 16-18 століття
- Опрацюй матеріал Історичні діячі ЗНО
- Запиши тих діячів, яких вивчав у 8 класі
- Підготуй сенкан діяча на вибір
Урок з всесвітньої історії, 14 травня, четвер
Тема Індія. Держава Великих Моголів. Перське царство Сефевидів. Китай. Маньчжурське завоювання. Культура Китаю. Японія. Культура Японії.
- Опрацюй Матеріали до уроку
- Переглянь презентацію Індія та Персія
- Ознайомся Китай та Японія
- Заповни в зошит порівняльну таблицю становища країн
Урок з Історії України, 14 травня, четвер
Підсумкова контрольна робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=260943
Урок з історії України, 12 травня, вівторок
Практичне заняття. Робота з хронологічною таблицею
- Склади хронологічну таблицю подій історії України 16-18 століття в зошит
Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми « Османська імперія. Держави Східної Європи»
- Перейди за посиланням та виконай контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=956289
Урок з Історії України, 7 травня. Четвер
Тема Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України ХVІ–ХVІІІ ст. Внесок України у формування європейської цивілізації.
- Переглянь відео Українські землі в 16-17 столітті
- Опрацюй Українські землі в кінці 17 в першій половині 18 століття
- Склади перелік найважливіших подій історії України 16-18 століття.
- Інтерактивна вправа
Практичне заняття. Проаналізувати Декларацію незалежності Сполучених Штатів і встановити, які ідеї епохи Просвітництва в ній відображено.
- Переглянь презентацію Декларація США
- Переклад українською за посиланням http://www.hai-nyzhnyk.in.ua/doc2/1776%20(07)%2004.USA.php
- Завдання. Опрацюй матеріали до уроку та запиши її основні ідеї, які найкраще характеризують епоху Просвітництва
- Сфотографуй виконану практичну роботу та відправ на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «Українські землі 20 – 90 -х років»
Практичне заняття. Уявна мандрівка до історико-культурних пам’яток України / рідного краю доби бароко
- Перелік пам'яток за посиланням https://uamodna.com/articles/znayomtesya-baroko-po-ukrayinsjky/ та https://uamodna.com/articles/ukrayinsjke-baroko-arhitektura-kozachchyny/
- План уявної подорожі
- Тип пам'ятки
- Розташування
- Архітектор /архітектори
- Роки будівництва
- Стан збереженості
- Найвизначніші риси пам'ятки
- Власне враження від пам'ятки
- Сфотографуй виконану практичну роботу та відправ на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
Тема Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США.
- Опрацюй презентацію Війна з незалежність США
- Переглянь Відеоурок
- Підготуй хронологічну таблицю «Війна за незалежність»
- Перевір себе Тестування Зроби скріншот результату та відправ на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
Практичне заняття. «Визначити (використовуючи витяги з козацьких літописів ХVІІ–ХVІІІ ст.) способи та засоби, до яких вдавалися гетьмани, козацька старшина, аби відстояти суверенітет Козацької держави»
- Опрацюй Конспект до уроку
- Переглянь презентацію Козацькі літописи
Останні спроби захисту козацької автономії. Намагання української старшини захистити свої права і вольності випливало з розуміння нею політичної й культурної окремішності Гетьманщини. В Україні вважали, що Малоросія і Велика Росія є окремими землями, які мають спільного монарха. Про це, зокрема, йшлося у поемі С.Дівовича "Діалог Великоросії з Малоросією”, написаній у 1762 р.У 1763 р. козацька старшина у Глухові затвердила програму дій задля збереження й розширення автономії. Від царського уряду вимагали підтвердження українсько-московоських договорів, а також установлення спадкоємності гетьманської влади у родині Розумовських.
Автономістський рух не припинився і після остаточної ліквідації гетьманства. У 1767 р. він проявився з новою силою у зв’язку із скликанням Катериною II особливої комісії Законодавчих зборів для перевірки законів і укладання нового кодексу. Тоді у деяких козацьких полках представники різних станів вимагали відновлення старих порядків. Найактивніших 11 осіб було засуджено до страти, багатьох на довічне ув’язнення. Імператриця помилувала всіх засуджених, але ця справа набула широкого розголосу в Україні.
Відомим захисником української автономії був у цей період Григорій Полетика. Він підготував цікаву "Історичну довідку” про те, на якій підставі Мала Росія була під Польською Республікою і на яких договорах віддалася Російським государям. Тут же містилася "патріотична думка” про те, як Малоросію можна влаштувати, щоб вона була корисною для Російської держави без порушення її прав і вольностей.
- Підготувати міні-есе, повідомлення або конспект
- Сфотографуй виконану практичну роботу та відправ на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
Урок з Всесвітньої історії, 16 квітня, Четвер
Тема "Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності."
- Які причини війни за незалежність колоній Англії в Америці?
- Переглянь:
- Томас Джефферсон автор Декларацiї незалежності США
- Запиши основні ідеї Декларацiї
- Параграф 25, відповісти на питання 1,2,3,9,10 в кінці параграфу
- Онлайн тестування
Код доступу 932255
Тема "Архітектура. Образотворче мистецтво. Музика"
- Пригадай. Які характерні риси бароко.?
- Рококо
Пам'ятки у стилі рококо в Україні
Андріївська церква в Києві
Урок з Історії України, 14 квітня, вівторок
Ратуша в Бучачі
Головний вхід собору святого Юра у Львові
Успенський собор Почаївської лаври
- Запиши імена архітекторів, митців та представників музики в зошит
- Пройди тестування за посиланням https://test.izno.com.ua/tema-ukrayinski-zemli-v-drugiy-polovini-xviii-st зроби скріншот результатів та відправ його на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
Тема "Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода"
- Опрацюй конспект до уроку
Презентація
- Переглянь Відеоурок
- Склади таблицю з іменами вчених та галузями в яких вони працювали
Григорій Сковорода
- Коротка біографія та творчість
- Відео
- Робота з хмарою слів" Хто такий Сковорода? "
- Підготуй історичний портрет Г.Сковороди (ментальна карта, кластер,плакат чи сторінка в соціальній мережі Facebook)
Тема "Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії."
- Опрацюй конспект до уроку
- Переглянь презентацію Міжнародні відносини 18 століття
- Переглянь Відеоурок
- Заповни таблицю за посиланням https://drive.google.com/file/d/1BE8M32B0oB1hAWd2t6DqVhKItSqjiL69/view?usp=drivesdk
Урок з Історії України, 9 квітня, Четвер
Тема "Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії"
- Переглянь відео Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії
- Підготуйте коротку довідку «Стан західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії»
- Запиши Реформи Марії Терезії та Йосифа ІІ
- Пройди тестування за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/testview/87853-%D1%96u-rozd%D1%96l-5-test-1-ukrainsk%D1%96-zeml%D1%96-v-20-90-kh-rokakh-xviii-st та зроби скрін результатів, відправ його на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
Тема Освічений абсолютизм. Володіння австрійських Габсбургів. Марія-Терезія. Йосип ІІ. Королівство Пруссія. Фрідріх ІІ. Російська імперія. Єлизавета І. Катерина ІІ..
- Опрацюй конспект уроку
- Презентація
- Переглянь відео та запиши в зошит, що таке освічений абсолютизм
- Склади порівняльну таблицю реформ Фрідріха ІІ, Марії Терезії та Йосипа ІІ, Катерини ІІ
- Переглянь карту становища держав в другій половині 18 століття
- Інтерактивна вправа Кросворд
Четвер
Тема :"Поділи Речі Посполитої: зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських земель"
- Опрацюй конспект уроку
- Переглянь відео
- Запиши причини поділів Польщі
Ініціатором поділу Польщі був прусський імператор Фрідріх II, який залучив до цієї акції Австрію та Росію. Всього було здійснено 3 поділи Речі Посполитої.
I поділ Речі Посполитої (1772 р.)Назва державиТериторія, яку отримала державаРосіяЧастина Східної БілорусіАвстріяСхідна ГаличинаПруссіяПомор’я (без Гданська)II поділ Речі Посполитої (1793 р.)Назва державиТериторія, яку отримала державаРосіяПравобережна Україна, Центральна БілорусьАвстріяНічого не отрималаПруссіяГданськ, значна частина Великої ПольщіIII поділ Речі Посполитої (1795 р.)Назва державиТериторія, яку отримала державаРосіяЗахідна Білорусь, Західна Волинь, латвійські та литовські земліАвстріяГаличина, частина Волині, так звані малопольські землі з Краковом і ПознаннюПруссіяОсновна частина Великої Польщі з Варшаво- Опрацюй інтернет-ресурс та запиши, які українські землі відійшли до Росії та Австрії
- Таблиця поділів Польщі
Тема :"Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм."
- Опрацюй https://naurok.com.ua/urok-z-vsesvitno-istori-dlya-8-klasu-na-temu-promisloviy-perevorot-ta-syayvo-prosvitnictva-26981.html
- Переглянь
- Запиши в зошит поняття :
- Просвітництво
- Масонство
- Класицизм
- Промислова революція
- Підготуй таблицю про представників Просвітництва в різних галузях культури
- Склади перелік винаходів
Тема :"Закарпаття. Рух опришків Буковина, Східна Галичина"
- Пройди тестування Україна наприкінці 17 століття та в першій половині 18 століття та зроби скріншот результатів, відправ його на пошту roomser2012@gmail.com або Вайбер 0973676134
- Опрацюй конспект уроку:https://drive.google.com/folderview?id=1pf2z99OIqxDp3Mctbn-4PVmJ2sIM4SsU
- Хто такі опришки? Які методи боротьби використовували?
- Переглянь
- Опрацюй історичний портрет
- Переглянь презентацію
- Які причини виникнення руху опришків? Ким був Олекса Довбуш?
- Підготуй сенкан Довбуша
Урок з Історії України, 17 березня , вівторокТема:"Гайдамаки. Коліївщина"
- Опрацюй матеріали до уроку за посиланням :https://drive.google.com/folderview?id=1cHyJeo_4eMd-LDWf6FJHIhaiMqERi_nv
- Переглянь відео та склади таблицю з датами повстань, іменами лідерів, наслідками Коліївщини:
- Підготуй історичні портрети Максима Залізняка та Івана Гонти
Урок з Всесвітньої історії :12 березня , Четвер
- Опрацюй матеріали до уроку за посиланням:https://drive.google.com/folderview?id=1oPIunq4nkuR-gfQkEfJVxsGDMjbrDUP3
Тема :Практичне заняття. Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І
- Інтерактивна вправа Кросворд Іван Грозний
- Які причини проведення реформ Петром І?
- Запиши реформи:
- Державне управління
- Адміністративна реформа
- Судова
- Військова
- Церковна
- Фінансова
- Культура
- Економіка
- Освітня
- Склади сенкан Петра І
- Повідом про виконання практичної роботи будь яким зручним способом:сфотографуй роботу та відправ на пошту roomser2012@gmail.com (не забудь підписати роботу) або Вайбер 0973676134
- Опрацюй матеріали до уроку за посиланням:https://drive.google.com/folderview?id=1q8yN4-I7l8t7JNeSNXewG1SUO4kqqEgv
- Прослухай лекцію:
- Запиши в зошит міста Півдня та роки їх заснування.
Немає коментарів:
Дописати коментар